توری در و پنجره دوجداره upvc استاندارد

توری در و پنجره دوجداره upvc استاندارد, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری در و پنجره دوجداره upvc استاندارد

بهرام پروهان

با خرید توری در و پنجره دوجداره upvc استاندارد از مزیت و طول عمر بالای آنها مطمئن باشید. این شرکت با استفاده از نسل جدید توری های جمع شونده تمامی نواقض و معایب توری های موجود را حل کرده و اقدام به تولید توری های آنتی باکتریال جدید نموده است.
در و پنجره دوجداره upvc استاندارد از دو یا سه قاب شیشه‌ای تشکیل شده است که بوسیله هوا یا گازهای آرگون و کریپتون برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند. در و پنجره دوجداره upvc استاندارد https://upvc.pro بر خلاف ظاهر ظریی که دارا می باشد از بالاترین ضریب امنیتی و استحکام برخوردار است و مهم ترین دلیل آن ساختار شبکه ای پروفیل upvc می باشد که ضریب مقاومت ضربه ای را چندین برابر کرده و همچنین سیستم بازشوهای این محصول بدلیل اینکه دارای زبانه های قفلی در سه طرف بوده در نتیجه سارقین و دزدان نمی توانند آنها را پیدا کرده و باز نمایند. در ساخت انواع در و پنجره دوجداره upvc استاندارد استانداردهایی وجود دارد که در هنگام تولید پروفیل, یراق آلات در و پنجره دوجداره upvc استاندارد, شیشه دو جداره, کیفیت ساخت, نصب و یا تعویض در و پنجره دوجداره upvc استاندارد باید رعایت شوند تا مصرف کنندگان بتوانند در دراز مدت از مزایای در و پنجره دوجداره upvc استاندارد به نحو احسن استفاده نمایند.
مزایای توری در و پنجره دوجداره upvc استاندارد
۱- دوام و استحکام بالا
۲- ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری
۳- عایق بندی بالا در برابر سرما و گرما
۴- عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
۵- امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت با توجه به نیاز و سلایق مشتریان گرامی
۶- تنوع بالا در بازشوها

توری جدید پنجره دوجداره


پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد. در و پنجره دوجداره upvc استاندارد https://upvc.pro به شكلي طراحي و تولید مي شوند كه از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگيري نموده و در شرايط گرم آب و هوايي، جذب گرماي حاصل از تابش خورشيد را كاهش و به حداقل برساند. كاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترين عوامل در داشتن خانه هايي با بازده انرژي مناسب هستند. اين گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گيري ميكنند.بيشتر تلفات حرارتي ساختمان از طريق درب و پنجره ها صورت مي گيرد. به همين دليل پنجره هاي دوجداره نامناسب مي توانند هزينه سوخت را بسيار بالا ببرند.
فريم هاي در و پنجره دوجداره upvc استاندارد بايد از جنس موادي عايق و با مقاومت و استحكام بالا،مانند فايبر گلاس يا يو پي وي سي ساخته شده باشند. اين درب و پنجره ها بايد حداقل داراي دو جداره باشند ولي بعضي از انواع آنها سه يا چهار جداره نيز دارند. لايه پوششي اين پنجره ها بايد قابليت منعكس نمودن اشعه مادون قرمز و ماوراي بنفش را داشته، همچنين بايد در برابر عوامل جوي مقاوم بوده و طوري درزبندي شده باشد كه در زمستان مانع از خروج هواي گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هواي خنك شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نيز از آسيب هاي ناشي از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.
توری در و پنجره دوجداره upvc استاندارد از نظر باز شدن به سه نوع اصلی تقسیم بندی می شوند:
۱- توری های ثابت: توری ثابت همانطور که از نامش پیداست به صورت ثابت روی در و پنجره دوجداره upvc استاندارد نصب می گردد و باز شو نیست. معمولاً از این نوع توری در در و پنجره دوجداره upvc استاندارد استفاده می شود که باز شدن توری مهم نباشد و یا مسائل اقتصادی مطرح باشد. قیمت توری های ثابت نقریباً ۵۰% قیمت توری های متحرک است.

توری پنجره دوجداره


۲- توری های رولینگ: توری های رولینگ نوعی از توری های بازشو مخصوص در و پنجره دوجداره upvc استاندارد هستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود. رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد. این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.
۳- توری های آکاردئونی یا پلیسه: توری آکاردئونی نوع دیگری از توری های در و پنجره دوجداره upvc استاندارد در این نوع توری، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست. این نوع توری نیز دارای استحکام و دوام بالا علاوه بر نمای زیبا در در و پنجره دوجداره upvc استاندارد است.
خصوصیات یراق در و پنجره دوجداره upvc استاندارد به شرح زیر است:
۱-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره upvc نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی می گردد.
۲–آبندی کامل در و پنجره دوجداره upvc استاندارد https://upvc.pro :
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: